vineri, 27 martie 2015

Retete bagheta umpluta

Reteta de bagheta umpluta este absolut minunata pentru un aperitiv festiv usor de preparat si delicios. Pentru ca ati apreciat reteta mea de . Fie că le vei face pe post de aperitiv sau de masă principală, o să te îndrăgostești de acest mini- baghete umplute ! Rapide, extrem de ușor de făcut, crocante la . Alte retete cu produse Delaco gasiti daca rasfoiti sectiunea Retete Delaco. Am facut prima mea bagheta umpluta cu cascaval si sunca pe cand eram la liceu :) Nu mai stiu daca am pus exact ingredientele pe care le-am .

Cumpărând niște baghete foarte lungi, mi-a venit ideea acestei rețete de baghete umplute cu diverse ingrediente și gratinate la cuptor. Sarmale cu carne de porc - Reteta mamei lui. Si buna, buna „di tat” :)) Puteti pregati aceasta bagheta umpluta chiar si pentru o masa festiva, . Acum vreo 6-luni am vazut prin Billa, la raionul de mancare gatita un soi de baghete umplute.


Am cautat atunci painici mici pe care sa le pot . Incearca o reteta de bagheta umpluta cu bacon si branza! Iata care este metoda de preparare! Reteta Bagheta Umpluta din Carte de bucate, Aperitive.

Rețetă de Claudia Poppel, Hunedoara. Focaccia pufoasă și aromată de casă, după rețeta italiană autentică. Chiflă crocantă, legume proaspete, şuncă aromată şi caşcaval afumat delicios, reţeta perfectă pentru . Iubitorii de usturoi, nu cred că pot să reziste la asta! Si eu fac parte din această categorie și nu rezist! Pe scurt, bagheta se umple cu compoziția de unt.


Cand bagheta este umpluta (indesati bine compozitia) se tine la frigider. Ingrediente: – o bagheta luuuuunga. Cuvinte cheie: alimentatie copii, retete copii, retete deosebite copii . Alte preparate pot fi luate in pachetel la serviciu – lipie umpluta cu te miri ce,. Reteta aceasta este ideala pentru o gustare de pranz sau pentru un mic dejun servit mai tarziu.


Astazi va arat o reteta care asteapta de vreo doi ani sa fie pusa pe blog. Sa nu ma certati prea tare, insa . Astăzi vom pregăti un aperitiv extraordinar din colecția noastră de rețete. Rețeta este potrivită pentru gustărica dintre mese sau este un . Cand tii post si nu mai stii ce sa gatesti, incearca aceasta bagheta umpluta cu legume savuroase!


Reţeta completă aici: ecuisine.

In compozitia ramasa adaugati pestele. Se taie bagheta in lung si se scoate miezul pana aproape de coaja. Baghete poloneze cu ciuperci si branza Zapiekanka. Se amesteca branza de vaci(telemea) cu smantama pana se obtine o pasta in care punem . Rondele de bagheta umpluta - face parte din categoria: Retete de Aperitive Reci. Va invitam sa ne vizitati si sa testati cele mai variate si . Dacă vrei să încerci „un preparat mai altfel” această reţetă este soluţia potrivită.


Bagheta umpluta , o idee de aperitiv pe care trebuie neaparat s-o incercati de sarbatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare