luni, 16 mai 2016

Reteta saratele rotunde

O gustare minunata pe placul tuturor! Cum pe atunci nu se gasea cascaval mama avea mereu la indemana Cascaval de Casa pregatit de ea. Iata si reteta Cascavalului de Casa.


Este reteta de saratele a bunicii mele si . Ce fel de margarina trebuie la aceasta reteta ? Nu stiu cati dintre voi mai aveti presa dar poate macar bunicii au mai pastrat-o. Plus că îţi aduc aminte de copilărie. Ingrediente sărăţele cu brânză. Nu am avut forma de saratele , dar le-am copt foarte bine in forma de gofre,.


Daca vrei sa prepari saratele cu chimen simple si delicioase? Sărățele cu brânză și chimen, rețetă video. Aluat fraged sărat cu brânză și . Reteta romaneasca de saratele. Ceva usor sarat, crocant, cu gust de branza. Saratele , reteta culinara pt.


Incingeti presa pentru saratele si coaceti saratelele pe ran cate 2-3. Daca va place sau nu reteta va rog sa imi spuneti printr-un comentariu. Sărăţelele făcute în casa pot reprezenta un aperitiv perfect de post atunci când ai musafiri, scrie andreioprea. Taiem biscuitii cu ajutorul unei forme rotunde si ii asezam in tava tapetata cu hartie de copt.


Aceste saratele sunt realizate dupa o reteta mai veche preparata de bunica mea Margareta. Chiuveta Rotunda ROG 6cu Baterie Bahia Franke. Se pot face preparate si sarate si dulci.


NU SPALATI IN MASINA DE SPALAT VASE. Veche, stătută prin po dar foarte . Mi-am incercat cuptorul si sunt foarte multumita de el. Eu as vrea sa va cer o reteta de saratele din cele care se coc pe aragaz, in forma rotunda cu patratele. Asta daca stie cineva dintre voi si a . Mi-am adus aminte acum ceva timp de saratelele facute de bunica mea atunci cand eram copil. Eram innebunita dupa ele si eram capabila sa . Esti foarte harnicuta, Mariette!


Foietajul se intinde pe hartie de copt, cu o forma rotunda sau un pahar se decupeaza. Doar Alice e de vină pentru faptul că am facut o obsesie pentru aceste sărăţele , din punctul nostru de vedere reţeta ei este perfectă. Riso Scotti - Bob cu Bob am folosit eu si este cel . Te-ar mai putea interesa: burete de cascaval, saratele , saratele cu untura,. Aseaza blatul intr-o tava rotunda , unsa cu unt, si inteapa.


Cu siguranta toti invitatii iti vor cere reteta ! REŢETA ZILEI: Sărăţele cu chimen. Scones - briose englezesti, pufoase,aerate, rapide, minunate la micul dejun, aperitive sau gustare. Se taie forme rotunde de mărimea unui pahar de vin, se ung deasupra cu ou, se presară. Se obţin sărăţele delicioase.


Daca decupati aluatul rotund sau patrat, puteti folosi biscuitii ca baza. Cui nu-i place orezul cu lapte? Fie că este vorba despre copii, fie că este vorba despre adulți, orezul cu lapte, aromat cu puțină vanilie sau scorțișoară este .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare