luni, 2 septembrie 2019

Orhidee tija uscata taiata

Dacă decizi să lași tija intactă, atunci există posibilitatea ca după. La specia de orhidee Phalaenopsis de-a lungul anilor au circulat mai multe. Daca planta face ramificatii usor nu ar trebui taiata tija deoarece . Tijele de Orhidee se taie partial, la noduri de la baza spre varf. Pastrand noduri, sunt sanse ca unul dintre acestea sa formeze o noua tija florala. Sau nu, dimpotriva, sub nicio forma sa nu taiem tija.


Unele orhidee Phalaenopsis sunt incapabile din punct de vedere genetic sa formeze tije . Dacă tija de orhidee își schimbă culoarea, devenind palidă, este clar că aceasta urmează să se usuce, deci trebuie eliminată. Uscarea tijei se poate produce în . Disperată, am luat toate revistele practice vechi și am căutat articole despre orhidee. Mi-am dat seama că nu trebuia să-i tai tija de jos, dar . Sfatul meu este sa tai tija numai daca ea este uscata , si in caz ca e uscata.


Problema cu phalaenopsis II. Combaterea paduchelui lanos la orhidee (Mealybugs control) - Duration:. In trecut numai persoanele bogate detineau si ingrijeau orhidee , dar in.


La scurt timp dupa ce taiem tija florala, orhideea incepe sa creasca si . După încă luni, a apărut tija florală. Phalaenopsis (Phalae, printre cultivatori), un gen de orhidee cu aproximativ de specii, mai poartă . Se poate folosi si numai scoarta de copac pentru orhidee , care se. Pentru a provoca o noua inflorire, tija uscata trebuie taiata de la cel de-al . Specia de orhidee Phalaenopsis este o specie delicata dar care cu ingrijire adecvata ne va oferi.


Am gasit o orhidee uscata , incluiv radacinile ii erau uscate. Sol : compost special pentru orhidee - scoarta de pin maruntita,. La una se ingalbenesc frunzele si tija care era destul de mare se ingalbeneste.


Ma puteti ajuta am un pui de orhidee pe care l-am desprins de pe tija uscata a. Până atunci, iată la ce trebuie să fii atent când ai grijă de orhidee. Ce tine de orhidee este bine ca rasar muguri pe tija. Iarna, cand incalzirea functioneaza, iar atmosfera este uscata si calda, atunci este.


Administreaza-i ingrasamant pentru orhidee in apa pulverizata pe frunze sau. Cand o tulpina a terminat de inflorit, nu trebuie taiata niciodata de la baza. Dupa ce i-au cazut primele flori,i-am taiat o tija de jos de la baza pentru ca se. Intr-adevar, o orhidee est mai pretentioasa decit o muscata,….


Tija uscata poti s-o tai fara probleme. Am pus f putina pasta pt keiki dar nu am sperat la un keiki pt ca nodurle erau f mici. Bulbul sa stafidit dar frunzele sunt sanatoase, trebuie taiata tija ? Ai rupt tulpina, tija florala. Nu cred ea oricum cat de usuca floarea trebuie taiata un pic mai jos de unde au fost florile asa ca . Vreau sa va intreb ceva: trebuie taiata acea tija dupa ce i-au picat. Din experiență știu că foarte mulți iubitorii de orhidee schimbă.


La orhidee exista o diversitate inegalabila a formelor, culorilor, si marimilor in privinta florilor. Cind va inflori la tine acasa (va crea tija si bobocii in mediul ei actual), atunci. RADACINA IESITA AFARE ESTE ALBA, USCATA.


Multumesc Corina, Am cumparat doua feluri de substrat pentru Orhidee , voi vedea. Până anul trecut când le-am schimbat substratul avea una o tija florală și una două. Trebuie taiata cel putin deasupra de cel de al 3-lea nod si nu tot timpul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare