marți, 28 noiembrie 2017

Compunere despre caine

Corina avea un caine tare dragalas. Il striga Azor si il iubea foarte mult. Intr-o zi mergand in parc, dintr-un tufis se auzi un zgomot.


Cainii Iubesc toti caini , dar cel mai mult il iubesc pe(numele cainelui tau). Este un animal inteligent si foarte cooperant. Cainele animalul meu preferat compunere.


Avand astfel de insusiri, omul se poate folosi de caine la multe nevoi, de aceea el trebuie sa-l ingrijeasca cu hrana. Câinii sunt animale de companie foarte inteligente, care chiar înțeleg comunicarea umană. Câinele este primul animal îmblânzit de om, cu 12.


Articole despre compunere despre caine. Cainii sunt animale foarte curioase, omnivore si carora . Scrisoarea unui copil de ani a amuzat tot internetul. Băiețelul ar fi avut de scris o compunere despre tatăl lui la școală, iar ce a ieșit întrece . Majoritatea cred că această rasă originează din insula Malta, deși originile . Animalul meu preferat - Compunere scurta - Animalul meu preferat. CAINELE SI PISICA este una dintre compunerile realizate de clasa mea , impreuna cu mine , pe parcursul a doua ore!


De multe ori folosim expresia viata de caine. O compunere scurtă despre cel mai bun priten al omului câinele. Insa v-ati intrebat vreodata cum se vede viata prin ochii unui caine.


Un caine lup din SUA a salvat casa stapanilor de la incendiu, dupa ce i s-a spus sa aduca ajutoare. Adevarata poveste a primului caine trimis sa orbiteze Pamantul. Rusii nu au vrut ca aceste informatii sa iasa la iveala. Imi place sa am caini inca de cand am fost o fetita mica.


Imaginati-va bucuria cand parintii mi-au prezentat . Hoshi, un căţel din rasa American Eskimo, şi-a pierdut ambii ochi în urma unei intervenţii chirurgicale. Fără vedere, stăpânii se temeau că . Sunt mai multe soiuri de caini : caini de casa , ciobanesti , caini de vanatoare , politisti , etc. Si in cazul copiilor bolnavi de autism prezenta unui caine este benefica, ajutandu -i pe micutii pacienti sa relationeze mai bine cu mediul . Acest caine de marime medie este rapi suplu si are o eleganta deosebita in miscare.


Siberianul se distinge printr-un corp agil, urechi . Acest tip de compunere se găsește explicat și în programa școlară. Compunere prin alaturare: literar-artistic, caine -lup, Ion Creanga etc. Așa aș fi început, în copilărie, o compunere despre tată. CIN- Element prim de compunere savantă cu semnificația „ câine ”, „în legătură cu câinii”.


Câinii din rasa Rottweiler sunt foarte puternici, au instincte protectoare native, astfel că un dresaj şi o îngrijire corespunzătoare îi pot face câini. Ani de zile am încercat să promovez în școli scrierea creativă. Dacă nu apucau să mănânce carne, tot ce puteau face . Multumesc (0) Raporteaza abuz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare