miercuri, 2 decembrie 2015

Praktiker motocultor

Motocultor Ruris 6KS Diesel, CP, roti de cauciuc si rarita. W, CP, roti cauciuc si plug bilomat (rarita) este un utilaj robust (asemanator unui tractor de mica putere) care functioneaza cu un . Utilaje agricole si industriale Piese utilaje agricole. Un motocultor este un utilaj profesional care poate fi utilizat pentru prelucrarea terenului si caruia, in functie de model, i se pot atasa anumite accesorii : plug, . Motosapa magazine, preturi, oferte.


SC Basarom Com SRL prin intermediul magazinului online Tehnic-Shop. Basarom vinde motocultoare si motosape la preturi de importator. Un motocultor (sau motosapa) este o unealtă adaptabilă și foarte utilă care te scutește de efortul pe care îl presupune întreținerea unei grădini cultivate. La mintea mea as lua un motocultor RURIS de CP (R650H).


Cauti accesorii motosape de calitate? L-am montat si l-am pus la teste dar apare o problema, se opreste motorul din . W, CP, roti cauciuc si plug umplut. Remorca de vanzare pe Pestre. W, greutate kilograme, latime lucru centimetri, freze, transmisie pe lant, viteze inainte, viteza inapoi, roti cauciuc.


Produs Urmarit de utilizator. Praktiker Escarificador Vertikutier Cuchilla 110. Pachet motocultor kW (7CP), motor în patru timpi, dotată cu roți . De la căruţa trasă de o vacă la remorcuța ataşată la un motocultor modern. Am cumparat de la emag un motocultor 731k pe 20. Tocmai de aceea un astfel de motocultor reprezintă o investiție necesară într-o fermă mică.


După cum vezi, poți alege unul în funcție de . Oferte MOTOSAPA BUDGET PRAKTIKER - Vanzari, Cumparari, Servicii MOTOSAPA. Motocultoare cp - motocultor - motosape - motosapa - motoprasitoare. Si eu am luat o motocultor si tot la fel am avut probleme la ambreiaj,. Oferte produse si servicii: remorca motocultor. Mori electrice de uruiala, de macinat sau maruntit cereale sunt utile pentru orice gospodarie.


Achizitioneaza de la Micul Meserias un model potrivit nevoilor tale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare